Salesforce – Együttműködésünk az ingatlan.com csapatával

Legutóbbi bejegyzésünkben egy házon belüli interjú keretében rövid betekintést nyújtottunk az ingatlan.com csapatával közösen indított Salesforce fejlesztő képzésünkbe. Ugyanebben a témakörben most Nádai Gábornak, az ingatlan.com IT vezetőjének tettünk fel pár kérdést. 

Mesélnél magadról/magatokról? Milyen kihívásokkal kell szembenéznetek mostanság?

Az ingatlan.com Magyarország első számú ingatlanhirdetési portálja. A küldetésünk, hogy megteremtsük a teljeskörű, etikus és hatékony ingatlanpiacot. Az értéknyilatkozatunk nagyon egyszerű, a mindennapjaink során ezt a kérdést tesszük fel magunknak: mivel tudunk többet segíteni? 150-en vagyunk, ennyi icomos dolgozik az ingatlan.com, az iroda.hu és a money.hu oldalain. A legtöbb szakmai kihívást az okozza, hogy legacy rendszereken hatékonyan, fenntartható módon és jó minőségben dolgozzunk, de ezt a kihívást nagyon szeretjük. Jelenleg munkánk során arra koncentrálunk, hogy az ingatlanpiacon minél több digitális megoldást kínáljunk azoknak, akik azt a nem éppen egyszerű célt tűzték ki maguknak, hogy megtalálják az új otthonukat. Legyen szó a tökéletes ingatlan megtalálásáról vagy a hitelfelvételben nyújtott segítségről, minden ponton szeretnénk jelen lenni és segítséget nyújtani.

Szerinted mi az oka annak, hogy kialakult a kölcsönös szimpátia és az együttműködés gondolata?

A BrainingHUB-bal azért szeretünk nagyon együtt dolgozni, mert a két cég értékrendje sok pontban közös, de leginkább abban, hogy mindannyian egy bizonyos célközönséget szeretnénk a munkánkkal segíteni, saját céljaikhoz közelebb juttatni. A közös munka éppen emiatt nagyon gördülékenyen és egyszerűen ment, egy nagyon szimpatikus, tettre kész és ütős csapatot ismerhettünk meg.

Miért pont a Salesforce? 

A Salesforce egy profi eszköz, amelynek itthon is egyre több cég a felhasználója. Kevés viszont a piacon a jó szakember, akiket hamar elkapkodnak a cégek jobbnál jobb ajánlatokkal. Régóta tervezünk valamilyen Salesforce képzést, hogy könnyedén tudjunk utánpótlást nevelni a csapatunkba. A Salesforce fejlesztésére, testreszabására használt Apex nyelv sok tekintetben hasonlít a Java nyelvre, a BrainingHUB pedig kiváló Java képzést folytat, így ideális ötletnek tűnt egy extra modul bevezetése.

Milyen potenciált látsz ebben a piacban?

A Salesforce jelenleg rising star a munkaerőpiacon: nagyon nagy a kereslet a szakértőkre, de egyelőre kevés a kínálat, szűk létszámú, azonban nagyon összetartó a szakmai közösség itthon. Míg egy több éve Java fejlesztéssel foglalkozó szakember nem feltétlen váltana Salesforce irányba, addig egy pályaváltónak kifejezetten jó lehetőség lehet arra, hogy szereplője legyen az IT munkaerőpiacnak, egy alapvetően alacsonyabb bekerülési költséggel és könnyebben tanulható eszközzel.

Mi a ti szerepetek a képzés során?

A képzés kialakításában és lebonyolításában való munkából oroszlánrészt vállaltak Szántó Ildikó és Szabó Péter kollégáim, akik egyrészt a tananyag felépítését, másrészt órák és gyakorlatok megtartását is vállalták. Nekik ez egy kiváló lehetőség, mert megismerkedhetnek potenciális jelöltekkel, ráadásul a tanítás az egyik legjobb módszere a tanulásnak, fejlődésnek, így nagyon motiváltan ugrottak fejest a nem éppen egyszerű feladatba.

Ti mit vártok a képzéstől és a végzett hallgatóktól?

Régóta tervezünk együttműködést valamilyen bootcamp céggel, és ez most egy jó alkalomnak tűnt, hogy kipróbáljuk, mire vagyunk közösen képesek. Szeretnénk bővíteni a csapatot, így sok reményt fűzünk hozzá, hogy a végzett hallgatók közül valakivel kialakul a kölcsönös szimpátia, és kollégák lehetünk. Illetve nagyon jó érzés elmondani, hogy Magyarországon a BH és az icom csináltak először Salesforce oktatást!

Korábbi bejegyzések:

2020-06-19T13:50:38+02:00
Go to Top